2 jun. 2014

Lunch : Homemade tonijnsalade

Een lekker afwisselende lunch dat is niet altijd even gemakkelijk. Nu ik thuis met de zwangerschap wil ik toch graag wat afwisseling in mijn eten. Normaal eet ik altijd op het werk, dus dacht ik niet zoveel na over wat ik at. Vandaag maakte in een sandwich met zelfgemaakte tonijn. Het was heerlijk daarom wou ik het ook eventjes met jullie delen.





Wat heb je nodig voor de tonijn salade?
  • Blik tonijn (naturel)
  • 2 lente ui-tjes
  • 1 eetlepel Griekse yoghurt
  • 1 koffielepel ketchup
  • Peper en paprika kruiden naar keuze

En dan?
  • Je maakt het blik open en laat de tonijn uitdruppen. Doe dit dan in een kommetje en maak het los van elkaar.
  • Vervolgens snipper je de lente ui klein.
  • Doe de yoghurt, ketchup  en de ui bij de tonijn en meng dit.
  • Nu kan je dit mengsel bij kruiden hoeveel jij nodig acht.

Serveertip: Doe wat gemengd salade op je broodje, dit geeft je broodje een frisse smaak.

Het was een kort receptje maar ik hoop toch dat jullie het lekker gaan vinden.

Liefs MiehhkeXx



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen