24 mei 2016

twee jaar later ...

Twee jaar is het geleden dat ik mijn laatste blog berichtje schreef . Ondertussen is er heel wat veranderd in me leven ...

In augustus 2014 kwam het belangrijkste in mijn leven, mijn zoontje Liano.
Het beste wat me ooit over komen is. Ook al is het ooit zwaar en kan je niet meer doen wat en wanneer je wil. Als hij met zijn schattig gezichtje naar me kijkt en me zomaar een kusje komt geven weet ik gewoon,dit is wat ik wil.

We zijn verhuisd naar een groter huis, in een fijnere rustige buurt. Het is een geweldig huis, ook al moeten we hier en daar wat veranderen omdat het misschien wat ouderwets is.Maar dat vind ik helemaal niet erg. En hoop dat vriendlief het ook niet erg vind wat hij moet het allemaal doen. hihi maar ik heb hem nog niet horen klagen.

Ook ben ik na 9,5 jaar van werk veranderd. Lang heb ik in een vakantiepark gewerkt het was hier zeker niet slecht want anders had ik hier niet zo lang gewerkt. Maar beiden in de horeca werken met een klein kindje is helemaal niet evident daarmee mijn carriere switch. Nu sta ik in een supermarkt aan het charuterie, kaas en bakkerij veel afwisseling met vaste uren die gemakkelijker te combineren zijn met het gezinsleven. Na half jaar kan ik nog altijd zeggen dat ik nog geen spijt heb van mijn keuze van vind mijn werk nog altijd super, ik heb gelukkig ook hele fijne collega's.


Na twee jaar vond ik het ook wel welletjes geweest met mijn nog-altijd hangerige zwangerschapsbuik dus hier ga ik proberen iets aan te doen. Momenteel volg ik een koolhydraat-arm-dieet. Ik ga hier ook af en toe over bloggen en verder probeer ik ook iets aan mijn conditie te doen want die is echt nul.

Zo ik zie er echt naar uit om weer te bloggen tot snel .

Een van mijn eerste kolhydraatarme maaltijden.


Gewoon water beetje saai? Fruitwater!




Liefs Miehhke Xx



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen